Kesihatan Semulajadi Berfungsi Untuk Anda Sebagai Orang Seluruh

Kesihatan Semulajadi Berfungsi Untuk Anda Sebagai Orang Seluruh

Memang tidak dinafikan ia, kerja-kerja kesihatan semula jadi. Kesihatan semula jadi, secara semulajadinya, memandang anda dalam semua kerumitan anda. Semuanya dipertimbangkan. Tiada bahagian daripada anda adalah berasingan dari yang lain.

Berikut adalah beberapa sebab mengapa ia adalah penting untuk mempertimbangkan kesihatan semula jadi dan ia boleh menyokong anda dengan, dalam homeopati tertentu.

Sistem imun anda adalah aset kesihatan yang paling penting. Ia semata-mata bertanggungjawab untuk keupayaan anda untuk mencegah dan / atau pulih daripada penyakit. Namun tidak ramai yang melihat selepas itu.

Diet yang buruk tidak akan membenarkan sistem imun yang sihat. Diet biasa makanan yang diproses tidak berkhasiat yang mencukupi untuk mengekalkan kesihatan semula jadi anda.

Obsesi yang sama dengan diet yang tinggi dalam protein haiwan tidak apa-apa untuk membantu kesihatan anda. Protein haiwan harus terhad kepada dua atau tiga kali seminggu, dan bukannya lebih normal dua atau tiga kali penggunaan hari.

Kekurangan tidur boleh mendatangkan malapetaka pada kesihatan anda. Setiap orang mempunyai keperluan yang sedikit berbeza. Pastikan anda mendapat anda.

Pendedahan yang tidak mencukupi kepada cahaya matahari boleh bermakna anda kekurangan vitamin semua penting D. makanan tambahan ini merupakan salah satu sintetik dan satu yang telah menyebabkan kerosakan besar kepada kesihatan manusia.

Situasi kehidupan kronik tidak berpuas hati, sama ada di rumah, sekolah atau tempat kerja boleh mempunyai kesan menjejaskan ke atas kesihatan anda. Baru-baru ini pesakit saya berpindah ke bahagian lain benua. Dia dan keluarganya memandu, mengambil haiwan dia dengan dia. Beberapa bulan kemudian, anjingnya membangunkan pelepasan telinga sengit dan kronik. Beliau telah dinasihatkan untuk mencari sisa berbau di rumah mereka sebelum ini. Beliau mendapati permaidani yang belum dibasuh. Dalam masa seminggu selepas meletakkan bahawa ke bawah, masalah telinga anjingnya yang hilang.

Homeopati, modaliti kesihatan semula jadi yang mempunyai rekod 200 tahun yang terbukti, boleh memberikan salah satu yang terbaik kaedah kesihatan semula jadi untuk membantu dengan semua aspek penjagaan kesihatan semula jadi. Ia menganggap punca masalah, gejala unik dan peribadi anda dan kesihatan anda secara keseluruhan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar