Apakah Minuman Anda Menyebabkan Kebimbangan Anda?

Apakah Minuman Anda Menyebabkan Kebimbangan Anda?

Kami adalah orang dehidrasi sini di Amerika Syarikat Kami tidak minum air yang cukup dan cecair kita minum cenderung untuk membuat perkara lebih teruk. Kafein adalah diuretik yang kuat, seperti alkohol. Walau bagaimanapun, pilihan minuman anda melakukan lebih daripada membuat keputusan jika anda terhidrat atau sebaliknya.

Terdapat lebih kepadanya daripada hanya bangun anda sehingga. Ia boleh menyebabkan orang berasa cemas, gelisah dan cemas, kerana ia mencetuskan melawan atau penerbangan fenomena badan anda. Jika anda berhenti ayam belanda sejuk selepas minum dalam jumlah yang besar, anda akan membangunkan sakit kepala yang akan berlangsung selama hari ... atau sehingga anda mengalah dan memberikan otak anda itu menetapkan.

Kopi: Jika saya mempunyai satu dolar bagi setiap kali saya dengar "Saya tidak boleh bangun dari katil tanpa kopi saya," Saya akan menjadi orang yang sangat kaya. Ramai orang bergantung kepadanya untuk membangunkan mereka dan mendapatkan mereka bergerak. Malah, bergantung terlalu ringan tempoh, ketagih berfungsi jauh lebih baik. Kopi mempunyai jumlah tertinggi asid ini tannic di dunia minuman. Kopi mempunyai lebih daripada sekadar bahan ini satu. Ia mempunyai asid yang boleh mengganggu perut untuk tambang-engkau-baik.

Teh: Sama ada ia adalah hitam, putih, hijau atau warna lain, teh juga mengandungi kafein. Ia mempunyai kira-kira satu perempat jumlah yang didapati dalam kopi, yang menjadikan ia pilihan yang lebih selamat minuman. Ia juga mengandungi beberapa manfaat kesihatan termasuk melawan kanser. Ia mempunyai beberapa antioksidan yang kuat, juga.

Minuman Tenaga: Jika anda tahu apa minuman ini lakukan untuk badan anda, anda mungkin tidak begitu cepat pada jumlah besar, berpesta mereka. Mereka mempunyai banyak kafein, biasanya lebih daripada semula jadi yang terdapat dalam kopi. Ramai juga mempunyai guarana, yang mempunyai sama komponen dalam alam semula jadi. Dengan dos berganda ini, ia lebih berkemungkinan bahawa anda akan menjadi terlalu hyper untuk mencapai apa-apa. Oleh kerana kebanyakan pelajar menggunakan ini untuk mendapatkan jam belajar tambahan di dalam, mereka boleh berbuat demikian tanpa mendapat manfaat daripada masa belajar tambahan.

Colas: Pelbagai pop soda mengandungi asid tannic ini, dan beberapa mengandungi banyak daripadanya. Malah, beberapa produk telah ditarik dari pasaran kerana tidak selamat. Terlebih dos pengambilan kafein boleh membunuh anda, terutamanya jika anda menggunakan hak selepas mengambil mereka. Ia tidak kira sama ada tetap atau diet, menonton soda jika anda mempunyai gangguan kecemasan.

Kafein Minuman: Secara tidak langsung, iaitu kesilapan nama a. Benar, sebahagian daripadanya akan hilang, tetapi tidak semua. Dalam kopi, sebagai contoh, mereka hanya menghilangkan satu pertiga kepada separuh daripada keluar.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar